,

Tak ada Sos, Tak selera

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Kegemaran ramai setiap masa

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Akhbar : Sinar Harian ISNIN 10 JUN 2013

SECTION: BISNES: Perang Jenama

 

Fungsi sos sebagai penyedap makanan memang sesuatu yang tidak dinafikan. Masakan moden mahupun tradisional menggunakan sos sebagai asa untuk menambah selera. Dek permintaan Perniagaan kian bertambah. Jenama sos tempatan kini menjadi pilihan.

Kewujudan pelbagai jenama sos ini memudahkan pelanggan untuk memilih mengikut kehendak. Perang Jenama minggu ini memaparkan beberapa jenama sos terkemuka yang semaking menguasai pasaran domestik dan luar negara.

PERNIAGAAN Mudim Zakaria, diasaskan Zakaria Arshad (dikenali Mudim Zakaria sejak 1987, dimiliki sepenuhnya Bumiputera yang mengamalkan konsep islam dalam pengurusan.

Memulakan operasi sebagai Perniagaan ubat-ubatan tradisional secara kecil-kecilan di kampung dan kini produknya merangkumi kicap, sos cili dan cuka yang diedarkan ke Kedah, Perlis, Seberang Prai, Bukit Mertajam, Utara Perak, selain Brunei, Thailand dan Singapura.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Facebook
Twitter
Email
Print
Latest Post